1
Enquiry period
with 15.02.2018 15:06
to 17.02.2018 09:00
2
Bidding period
with 17.02.2018 09:00
to 19.02.2018 17:00
3
Auction
with 20.02.2018 14:38
to 20.02.2018 14:59
4
Qualification
5
Bids have been evaluated

Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 29 000 MDL
Period of clarifications: 15.02.18 15:06 - 17.02.18 09:00
Submission of proposals: 17.02.18 09:00 - 19.02.18 17:00
Auction start date: 20 Feb 2018 14:38

Supplier technical support:

(+373) 79999801

The history of the auction
Pe parcursul anului 2018 marfa se va livra în termen de max. 3 zile de la solicitare. Primirea cartușelor și livrarea acestora se va face la depozitul beneficiarului cu transportul propriu al prestatorului. Achitarea se va efectua după livrarea bunurilor, în baza facturii fiscale. Personal specializat, necesar pentru realizarea calitativă a serviciilor.
Totodată, solicităm:
1. Certificate de calitate pentru toner
2. Certificat de înregistrare a întreprinderii
3. Licența de activitate
4. Numele, prenumele fondatorului întreprinderii
Nr. de contact: 022-222-870, mob: 78853544 Anatol Lupuleac
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Web site
---
The contact person
Full name
Psenitchi Olesea
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
29 000 MDL
The minimum downward of the price
290 MDL
Date of last modifications
20 Mar 2018 11:49
ID
5ab3729dcffc448db950b5bf11d07460
List of positions
1)
Title
Cartușe CPV: 30125120-8 - Toner for photocopiers
Delivery address: 2001, MD, Chisinau, Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Delivery period: 1 Mar 2018 9:00 - 31 Dec 2018 12:00
Quantity: 19
Unit of measurement: piece
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

IMPRESO-PRINT SRL

Normalized price: 12 041,67 MDL
Status: Disqualified
Procurarea, încărcarea, regenerarea, deservirea și profilaxia cartușelor de toner
În urma testarii a cartușelor incarcate cu toner de catre Impreso-Print SRL, la imprimarea și xeroxarea foilor A4, s-a constatat că calitatea serviciilor nu corespunde cerințelor Direcției generale finante a CMC, și anume: - la imprimare culoarea este de nuanță din scala de gri, dar nu neagră; - la imprimarea/xeroxarea formularelor din programele de activitate ale Direcției, care au dimensiunea fontului mică, imaginea nu este clară.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

"Radu" SRL

Normalized price: 24 640 MDL
Status: Winner
Procurarea, încărcarea, regenerarea, deservirea și profilaxia cartușelor de toner
Pentru recunoasterea operatorul economic învingător Impreso-Print SRL, s-a solicitat încărcarea cartuselor cu toner pentru a testa calitatea serviciului prestat. În urma imprimării și xeroxării foilor A4, s-a constatat că calitatea serviciilor nu corespunde cerințelor Direcției, și anume - la imprimare culoarea este de nuanță din scala de gri, dar nu neagră; - la imprimarea/xeroxarea formularelor din programele de activitate ale Direcției, care au dimensiunea fontului mică, imaginea nu este clară. Astfel, in cadrul şedinţei Grupului de lucru pentru achiziţii publice de valoare mică din 15.03.2018 s-a decis descalificarea „Impreso-Print” S.R.L. din procesul de achiziţie publică și de a recunoaște învingător operatorul economic „RADU” S.R.L.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): IMPRESO-PRINT SRL
Normalized price: 12 041,67 MDL
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s): "Radu" SRL
Normalized price: 24 640 MDL
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Date:
16 Feb 2018, 16:45
Question's name:
Evaluarea va fi pe pozitii sau pe lista intreaga
Question:
Evaluarea va fi pe pozitii sau pe lista intreaga
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications