1
Enquiry period
with 01.11.2017 15:13
to 08.11.2017 15:38
2
Bidding period
with 08.11.2017 15:38
to 16.11.2017 14:50
3
Auction
with 17.11.2017 15:27
to 17.11.2017 16:00
4
Qualification
5
Bids have been evaluated

Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 400 000 MDL
Period of clarifications: 1.11.17 15:13 - 8.11.17 15:38
Submission of proposals: 8.11.17 15:38 - 16.11.17 14:50
Auction start date: 17 Nov 2017 15:27

Supplier technical support:

(+373) 79999801

The history of the auction
-Asigurarea preparării hranei în asortiment şi deservirea lucrătorilor întreprinderii în cadrul proprietăţii arendate de Prestator (cantina, bucătăria, încăperi adiacente, depozit), timp de 3 schimburi, inclusiv sîmbătă şi duminică):
• Felul I- minim 2 tipuri+dietă
• Felul II- minim 3 tipuri+dietă
• Salate 3-4 tipuri
• Băuturi- compot, ceai, chefir, suc, chiseli
- Conform comenzilor în forma scrisă de a aproviziona cu hrana manifestaţiile, ce se organizează în întreprindere
-Pentru prepararea hranei de a folosi propria materie primă. Este interzis folosirea semifabricatelor, potenţiatori de aromă, concentraţi artificiali, produse omogenizate
-Pentru toate produsele şi serviciile acordate Beneficiarului este necesar de a avea certificate de calitate, conformitate, igienă şi autorizaţii în domeniu.
-Organizarea recepţionării, depozitării şi aprovizionării angajaţilor cu alimentaţie specială (lapte) pentru angajaţii companiei în schimburile 1, 2, 3.
-Organizarea prînzurilor reduse pentru angajaţii ce au un grafic cu mai multe ore de lucru (pînă la 30 persoane per zi). Preţul prînzului redus constituie 50% din preţul prînzului
-Pentru deservirirea angajaţilor, de a organiza minim 55 locuri în cantină
-Pentru alimentaţie, vesela trebuie să fie executată din porţelan (de culoare albă), şi să nu conţină coloranţi, tacâmurile confecţionate din oțel inoxidabil, şi pe fiecare masă din sala de cantină să fie plasate suporturi pentru condiment şi şerveţele.
-De a amenaja și de a întreține loc special pentru depozitarea materiei prime, a alimentaţiei speciale (lapte), şi a altor produse alimentare.
-Personalul ce deserveşte trebuie să corespundă tuturor standardelor ce sunt preconizate pentru specificul serviciilor în domeniu.
-De a organiza din propriile mijloace reparaţiile inventarului din cantină, ce a fost dat în expluatare de Angajator.
-Din propriile mijloace, Prestatorul trebuie să efectueze reparaţiile neceasre în încăperile ce au fost luate în arendă, conform contractului pe arenda încăperii.
-Din propriile mijloace să efectueze evacuarea deşeurilor cauzate în urma preparării alimentaţiei, din cadrul întreprinderii.
-Prestatorul trebuie să deţină toate licenţile, drepturile şi autorizaţiile necesare pentru specificul dat de servicii.
-Cheltuielile pentru energie electrică, termică şi apă se determină conform datelor de contor, şi se achită de către Prestator prin facturi aparte. .
- Experienta in domeniul serviciilor de catering cu companii mari
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2023, Moldova, Chisinau, Chisinau, Uzinelor 167
The contact person
Full name
Steluta Creanga
Contact phone
+37379143813
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
2 400 000 MDL
The minimum downward of the price
10 000 MDL
Date of last modifications
26 Feb 2018 12:50
ID
81e467fff3c14015b451ea8cf70e96cb
List of positions
1)
Title
Servicii de catering CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Delivery address: MD-2023, MD, Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Delivery period: 6 Nov 2017 14:51 - 16 Nov 2017 14:51
Quantity: 1
Unit of measurement: service unit
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

Nandos SRL

Normalized price: 2 200 000 MDL
Status: Disqualified
2
Participant(s) name(s):

Frontal-Prim SRL

Normalized price: 2 270 000 MDL
Status: Disqualified
3
Participant(s) name(s):

Sbora Service

Normalized price: 2 355 000 MDL
Status: Winner
Auction
1
Participant(s) name(s): Nandos SRL
Normalized price: 2 200 000 MDL
2
Participant(s) name(s): Frontal-Prim SRL
Normalized price: 2 270 000 MDL
3
Participant(s) name(s): Sbora Service
Normalized price: 2 355 000 MDL
4
Participant(s) name(s): CAP Casa Mare
Normalized price: 2 360 000 MDL
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications