Status Complete
Estimated value without VAT 74 000 MDL
  • Winner: Anstelux SRL
  • Cost: 62 630 MDL
  • Saved: 15.36 %
  • Of participants: 1
Period of clarifications: 18.04.17 16:04 - 28.04.17 09:00
Submission of proposals: 2.05.17 09:00 - 4.05.17 13:00
Auction start date: 5 May 2017 11:29

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Livrarea bunurilor la sediul instituției. Achitarea în decurs de 60 zile de la prezentarea facturii fiscale. Agentul eonomic care va prezenta oferta cea mai mică obligatoriu va prezenta următoarele documente:
- Certificat de înregistrare a întreprinderii
- Extras din registrul de stat
- Certificat de conformitate a materiei prime eliberat de către Organismul Național de verificare a conformității
- Certificat de conformitate pentru mobilier tipic
Agentul economic câștigător ,înainte de executare a contractului se va deplasa la instituție pentru a verifica coincidenșa parametrilor tehnici ,clarificări.
- Certificatul de garanție minim 36 luni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
The contact person
Full name
Daniela Caraiman
Contact phone
+37378341455
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
74 000 MDL
The minimum downward of the price
300 MDL
Date of last modifications
25 May 2017 15:57
ID
1dfe5dc3b0d14e2997dcb9405816e4a4
List of positions
1)
Title
Mobilier CPV: 39100000-3 - Furniture
Delivery address: 2068, MD, Chisinau, sec. Râșcani Chișinău, str. Miron Costin,3
Delivery period: 23 May 2017 9:00 - 26 May 2017 12:00
Quantity: 58
Unit of measurement: piece
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

Anstelux SRL

Tender completed
Normalized price: 63 630 MDL
Status: Winner
DGETS a examinat oferta propusă si va declara căstigator
grupul de lucru a examinat oferta propusă si va declara căstigator
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): Anstelux SRL
Normalized price: 63 630 MDL
Documents provided with the proposal
Contract
View contract
Date:
19 Apr 2017, 15:38
Question's name:
Specificaţii tecnice
Question:
Conform Hotărîrii Ministerului Sănătății Nr. 21 din 29-12-2005 și standartelor apobate de Biroul de Standartizare înălţimea meselor pentru elevi №6 ar trebui să fie 760 mm. XI. Amenajarea încăperilor 11.2. Cerinţele faţă de construcţia mobilierului şcolar şi aşezarea elevilor vor corespunde recomandărilor metodice “Despre folosirea mobilierului şcolar” Nr.3225 de la 14.03.85, standardelor 11015-93, 11016-93, 22046-89, 5994-93 prezentate în tabel: Înălţimea mesei, mm 760 Înălţimea scaunului, mm 460 Grupa înălţimii elevilor, mm1750 De ce se cere înălţimea meselor 740 mm- de unde s-au luat mărimele? 2)De ce înălțimea atunci trebuie să fie scaunului ca să corespundă cu banca? În cerința nu e specificată înalțimea șezutului scaunului 3)Materialui blatului (PAL melaminat Stejar SONOMA) cerut în sarcină are suprafața grunțuroasă (adica nu e netedă), ce va fi incomod pentru elevi. 4)Cantul cerut (ABS 2mm T(tasca)) se folosește de producătorii cu bază tecnico-materială deteriorată pentru a comufla mărginile dur tăiate- e posibil de propus o ofertă cu un mod de prelucrarea mărginilor PAL –ui mai modern și mai calitativ? 5) Și ultima întrebarea- daca agent economic v-a oferi la concurs producția de calitate înaltă produsă peste hotare- e posibilă participarea în concurs?
Answer (20 Apr 2017, 13:34):
Nu este nici o problema mărimele le indicatic onform standartului , e o gresala automata , dar in privinta celorlalti paramentri se doreste in primul rind o calitate mai inalta , culori mai placute, mai mult spre o calitate europeana . Avem o practică destul de reusita cu asa tipuri de melaminat. Participarea nu este interzisă dar accentul va fi la caliate, sicorespunderea cu caietul de sarcini ma refer la melaminat, ABS 2mm, grosimea țevei ..... , si produsul autohton e de pretfferinta
Date:
20 Apr 2017, 17:07
Question's name:
Documentele achizitiei
Question:
O sa mai fie nevoie si de alte documente inafara de cele specificate din start?
Answer (25 Apr 2017, 15:54):
In caz daca o sa fie neclaritati la actele prezentate si la oferta
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications