Select the type of procedure
1
Enquiry period
2
Bidding period
3
Auction
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
87 694 MDL
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achizitionarea rechizitelor de birou și articolelor mărunte de birou (hârtie pentru tipărit, articole de
papetărie și alte articole din hârtie) pentru necesitățile Spitalului clinic militar central pentru anul 2024.
papetărie și alte articole din hârtie) pentru necesitățile Spitalului clinic militar central pentru anul 2024.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Lupu Vasile nr.32
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Apr 2024, 23:50
Date modified
14 Apr 2024, 23:53
Achizitii.md ID
21211062
MTender ID
CPV
39160000-1 - Mobilier şcolar
Type of procedure
Reporting of purchases
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Achizitionarea rechizitelor de birou și articolelor mărunte de birou
Budget: 87694.0 MDL
Active
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK