Achiziţie publică
21484072
Servicii de audit în cadrul proiectului transfrontalier Interreg Next Romania-Republica Moldova (compartimentul Partenerului Lider)
1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
5 400 EUR
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de audit în cadrul proiectului transfrontalier Interreg Next Romania-Republica Moldova (compartimentul Partenerului Lider)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2025, 10:28
Data ultimilor modificări
3 oct 2025, 10:30
Valoarea estimată (fără TVA)
5 400 EUR
Achizitii.md ID
21484072
MTender ID
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
20 aug 2025 08:00 - 30 dec 2027 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit în cadrul proiectului transfrontalier Interreg Next Romania-Republica Moldova (compartimentul Partenerului Lider)
CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător. După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SOCIETATEA DE AUDIT INVEST AUDIT S.R.L.
Preţul ofertei:
5 400 EUR
Statut:
Învingător
oferta corespunde si a oferit cel mai mic pret
03.10.25 10:37
Motivul: oferta corespunde si a oferit cel mai mic pret
Documentele de calificare
specificatia tehnica si de pret.pdf
specificatia tehnica si de pret.pdf
ID: 03605a04-7713-48aa-93c7-34118c9fc0df
Raport de evaluare
3.10.25 10:37
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK